Wolli Bolli!

Jao Idag så jobbade jag. Fick väldigt bra besked!

Jobbar nu varje dag från 8 till nja mellan 2 till 5 beror på. Fick ochså veta vad min lön kommer bli =)
Det tänker jag inte säga haha men de är inte dåligt iaf. Är fett nöjd och skit glad kommer nog vara de rästen av livet
om jag ska få löne ökt med tillslut! WoHo! (:

 Det kommer komma lite bilder med orkar inte lägga in dom på datan nu,

Juste haha idag så har jag rullat ca 40 kg kötbullar och diskat, har fått annat att göra med
men de är små grejer som ja inte pallar skriva om :P Men varför egentligen är det alltid färskingarna
som får göra all skit jobb haha aja thats life jag lider inte av de, Väntar bara på de är min tur att bossa över någon fäsking hehe. Så vad händer Just nu sitter jag här och dricker urge intense och fösöker lista ut hur man byter färg på texten i min blogg. Ska nog be någon mer erfaren bloggare göra det åt mig och senare visa för mig hur jag kan göra de själv.

Satt och pilla lite själv men njaaa de sket sig Haha! Skriver nog igen ikv och då kmr det lite bilder med hoppas ja =)
frästen har en sak till att säga (= tror inte jag behöver extrajobba iaf ;) men ska antagligen göra de endå, så får jag fett med cash!

Over and out Daniel Rosberg!


Haha typ i 7,an

Haha Hitta en scharmig bild
från mig i mina yngre dagar ;)
ps, det är en peruk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0