Hejsan hoppsan bloggvärlden

Shaaa Här har ni bilderna från min arbetsplats =) de finns mer att se man palla ta massa kort xD
Ena delen av köket andra delen =)  Utsidan på jobbet =)






Men de var inte allt...

Fick precis på att min Gamla flickvän gick till sitt ex igår
efter en vecka sen vi gjorde slut, och alla vet va de inebär, hon erkände.
Inte nog med de hon har tydigen varit otrogen mot mig med. Kan inte sjunka så lågt med att nämna namn
men dom personerna kmr få sitt en dag tro mig =) ja och vad tycker vi om sånt......

Men som tur är för mig har jag redan släppt hon och har börjat flörta lite med min snygging te rumskompis
(hoppas hon inte ser detta ) för jävlas asså =) hehe Bowchika bom bom haha.

jaja jag bryr mig inte, förstår bara inte vrf vissa folk inte har ngn självrespekt elr moral överhuvud taget (menar inte bara en person nu

Jaja hade tänkt komma ner te gbg så fort som möjligt för mitt ex skull men Nu bjuder jag nog upp hit mina närmaste sit =)  Sen så har jag bara en sak till att säga ( som vanligt ) riktad till Lindome folket det lyder; NI SOFTAAAAR FÖR LITE haha Wankers :D:D:D 

Over and Out Daniel Rosberg Still going strong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0