För er som inget vet...

Yes Daniel Heter jag, har precis flyttat till oslo och lämnat ah precis allt bakom mig.

bor i en liten del som heter thune i ett kolektiv med 3 undebara personer(lucinda,daniel,anita)
alla är hur trevliga och snälla som helst. jag har de minsta rumet här men de bästa =)

imorgon så ska jag börja jobba på ett ställe som heter frognerkilen ni ska få web sidan med ta de lugnt...
Ja hoppas allt kmr gå bra och få en fet lön.

 Sen så söker jag givetvis deltids jobb är ju här uppe för att jobba eller hur!!!
så om ni har ett deltids jobb i oslo så hör av er så kan ni få min cv =)

Ja sen så kan man väll tacka också eller?

typ min mamma min pappa min eva min maria min katt mina damråttor mina vänner mina vänners vänner 
för att ha stötat mig i detta, är ett ganska stort steg för mig.... vet ju inte hur man tvättar (än)

Allt för ikv hör av mig imorgon för mer info hur de gick på jobbet

Over and out, HeltenkeltDaniel

Kommentarer
Postat av: Emelie A

åhh detta kommer bli så bra så. hihi min blogg kompis =)

2009-05-25 @ 23:56:45
URL: http://emeeliieeeandreasson.blogg.se/
Postat av: Emelie A

söwt blogg har du =)

2009-07-01 @ 02:38:10
URL: http://emeeliieeeandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0