tumme!

.....är inte glad idag, skar nästan av mig halva tummen idag....
skulle ni se hur de såg ut så skulle ni svimma. Så nu har jag en halv tumnagel med =) de är väll det enda som är posetivt idag kanske, inte så mkt nagel att klippa :)

Är helt slut har jobbat som tusan idag och inte mkt sömn. ska ta mig en bitchnap och sen så är man väll på hugget igen.
tänkte åka lite bräda ikv :) fick med mig den upp :):):) Woho Har hittat hyfsat bra skatespots haha...
Ska försöka ta mig till skatteverket imorgon med om det inte blir så sent som idag, slutade kl 4 idag så de är inte så stor ide att gå dit då, Har hört att man måste vara där Ganska tidigt( jävligt tidigt) men men måste dit måste fixa mitt skattekort och personnummer inan min far och eva kommer hit =) ska bli trevligt vi ska orna ett bank konto till mig.

och om ni läser detta så hade ni rätt =) man måste vara 18 ;) ska försöka fixa ledigt med den dan


Nae nu somnar ja snart...


ZzzZzzZZzzz Daniel Rosberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0