Tatttoooo!!!!!!!!!

Shaa alla ;)

Va och flöt om kring på stan idag, så såg jag en sleten hoshare som gick om kring utan tröjja...
Äcklig som fan!
Men han hade nog den mest passande tatto jag någonsin sätt! Haha
han vet nog vad han sysslar med skulle jag tro..

Nu till tatueringen :) De var en liten text 3 små ord med fin text (väldigt snyggt gjord)
De stog..........(Life is a gamble)..............HAHAHAHAHAHA Då kunde jag inte hålla mig xD
Jag stog alltså och skratta ihjäl mig ensam mitt på stan HAHA asball :D


Har dessutom hittat den bästa BoB MarleY bilden
Någonsin må ja säga =)
enligt mina åsikter iaf, Tänkte den passa in i själva texten haha



haha vad sägs =) Inte dålig huh, skriv ner dina tankar i kommentarer
 (här hade jag tänkt ha en pil men vet inte hur man gör )


Peace! Daniel rosberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0