rima på stolpe?

Wazup! 


Idag så satt jag och kolla film i kallingar till 2 tiden då jag drog in i duschen ;D
sen gör man alla rutiner efter man duschat( orkar inte skriva de alla vet ju )

Jao sen drog jag ut med brädan och gjorde oslo en osäker plats

jag vet inte hur jag gjorde de men jag skatade mig till
landetingestans och tog en fika som jag köpte på bunnpris



Jag lyckades hitta en karta så jag hitta hem and here i am =)

Nu sitter jag här och lyssnar på minestry of sound (clubb gu)
as skön house :D härligt !
nä nu ska jag kolla ngn fet tecknad film och äta bullar  =)


frästen vet ngn vad den filmen med loony tones figurerna snurre sprätt osv
är me michel jordan och spelar basket?


Cya


Puss & Kram Daniel Rosber! ;)




Kommentarer
Postat av: Billy:)

Space Jam heter filmen tror jag:)

2009-06-24 @ 01:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0