Hem ljuva hem

Har väldigt starka funderingar på att åka hem?!

Vad tycker ni? kommentera!

Kommentarer
Postat av: Helen

Det var lite dubbelt, hade ju varit trevligt om du var hemma, för då kunde vi ju ses, men va fan... du får la inte ge upp det nya livet så snabbt. Kram

2009-06-07 @ 15:40:11
Postat av: jeanette

hej , nä daniel , kämpa på nu .Du tycker ju de är kul .Vi finns ju här och de är lättare när du får din telefon så vi kan ringa dej .KRAAAM mamma

2009-06-07 @ 16:03:20
Postat av: Billy<3

Hej gubben!

Jag håller med helen, hade varit jätte kul att få träffa dig och umgås med dig igen, men daniel du får inte ge upp, detta är en jätte stor chans daniel.



Tycker verkligen inte att du ska ge upp, håll ut så länge som möjligt, om det inte funkar så vet du att du iaf har försökt så mycket som det bara går, och håller med din mamma oxå, detta är ju något som du tycker är kul och vill jobba med senare.



Och jag hade tänkt komma upp nu när som helst, jobbar endast 2 dagar i juni sen är jag ledig resten, så det är bara för dig att kolla upp när du kan och har lust så kommer jag!:)



Kämpa på nu Daniel! ses snart:) Peace bror(L)

2009-06-08 @ 00:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0