GubbJävel!

Gubbjävel sägar ja bara!

 förut så var ja och skatade längs med havet.
Då kommer den en gubbe på cyckel han va la typ 45 så där!
så stannar jag in för att låta han cyckla iväg, ja va ju endå trött :P

Då när han cyklar förbi mig så putter den jävlen till mig så ja ramlar ner i diket!!!
inte nog han stanna och skratta den jävla norbaggen!

flippa ja! Kastede min bräda mot han! träffade först cyklen sen han i ryggen HAHA
då kmr han tbx den idioten(med brädan) Och ger mig en smäll! Jag blev skit förvånad!
Jag fråga han va han sysla med! så sa han ngt jag inte förstog Och höjer näven igen!
Jag slår till han 2 ggr snabbt så han missa! så drog jag min bräda ifrån han och kicka därifrån...

Senare så såg jag att jag hade blod på både näven och brädan! så ser jag att jag blöder från sidan av handen !
men jag hoppas inte att all blod är mit iaf för de är fan en liten pöl! ska fan ta kort på de så ska ni få se!!!

fittgubbe! De va fan han som börja!



Kommentarer
Postat av: Jocke jansson

Hahah fan va rätt, hur e de i norge rosberg :)?

2009-07-01 @ 14:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0