BigadibogadibO!1!1!!!!1

Shaa alla =) är på toppen humör idag :D

Har läst alla kommentarer och vill bara säga till billy att han är välkomen nu till helgen
då jag kommer vara fett ledig =) är inte säker men jag tror jag jobbar under midssommar :(

Men men inte mkt att göra jobbet går trots allt före ;) Va fan va ensamt de blir här uppe ibland!
Herregud! de är sjukt och jag måste seriöst ha Adhd eller ngn damp av ngt slag för jag kan få
"lite" frispel ibland och då går allt åt helvete kan jag säga :)

Så får helt enkelt hålla humöret på topp ! annars håller de inte =)
Och nu är de skit bra för kommer få massa besök här uppe nu =)

Min far ska komma hit =) vet inte om eva följer med
Billy jimmy & emelie är sugna =) först till kvarn säger ja bara =)

för den som kommer upp kommer få sin livs helg :D:D:D

"Haha vill bara på peka att mina smilys kommer automatiskt haha
har inte tänkt på dem tidigare!"

Over and out =)

Kommentarer
Postat av: jeanette

hoppas jag och klas kan komma snart också till dej ,ha de bäst kramar i massor

2009-06-09 @ 21:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0