19 juni 09

Sha fan

Tänkte gå igenom min kväll igår

Jaha Jag slutade jobbet runt 18 tiden tror ja, Drog upp te kinesen(kiosken) köpte mig ett 6pack corona och en lime =)
Drog hem för att softa lite inan jag skulle iväg på konsärt :D slängde i mig 3 bers tror ja, sen så
drog jag bort mot konserten, tog ganska lugnt ja softa lite på de...Hade ju inte bråttom elr så so why should I.....

Kom dit så spela ngn piss låt som körs på radio hela tiden (twentyfourslashseven)

Sen kom han!

Timbuktu!!! shit han va asgrym har inte en aning va de va för låt han spela men shit!
Han kom upp på scen me ngn fräsig kostym och hatt :D

Jaja satt kvar och väntade på karpe diem dom va ochså fett bra
Slängde i mig mina sista bers sen drog ja te McDonalds (vet inte vrf de är svin dyrt)
Köpte en big tasty och en mellan fanta för 75 nok...

drog bort te stampet igen ;) Så spela tone ngt bla bla as snygg iaf :)
Sen kom alexander ryback upp på sen men de tror inte jag på för de va ngn moppepojke där på max 16 bast
och spela på ngn lite banjo elr ngt

Då gick ja hem.....

Köpte mig ett par feta glas ögon =)

Bilder på dom kommer senare Samma som bilder på mitt rum =)
Ju fler kommentarer desto snabbare kmr de =)

jaja  nu till hem resan

jag gick från rådhus platsen till nobels gate ( typ som från scandinavium till krokslätt )
vid nobels gate vinkar jag in en taxi, och de va en pakistanier som körde så vi hade ett litet trevligt samtal
Ja då släppte han av mig nedanför min backe Ja vi hade så trevligt så ja glömde av att pröjsa haha
tydligen han med =)

kom hem keka och ZzzZZzzz

ZzzZZZzz

zzzZ


Peac Out!  pictures in sooon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0