oslo

Ja ha då var man här igen.... Har inte vart här på ett tag, men nu är jag här igen. Kom hit förra måndagen med min galna vän shivan. Vi har gjort hur mkt som helst och haft hur skojj som helst. Som en dag då vi var bort på ake brygge och strosa omkring, så mitt i allt så hittar vi en digital kamera som shivan han före och fick ta med hem :P kmr inte ihåg säkert men de va nog samma dag elr dagen efter då vi hittade nästan 20 låder med dricka!!! vi tog så mkt vi palla och jag har fortfarande typ hälften kvar hemma nu! haha! Undertiden han har varit här så har vi fört lite statestik Myten; norska kvinnor... Under dom här 4 dagarna så har vi räcknat dom "snygga norska brudarna" vi sett här uppe och sifrona är ca räkningen har väll inte varit 100% men vi gjorde värt bästa! 4 dagar i oslo och du ser ca etthundra stycken snygga norska brudar (siffrona kan variera) Nu ska jag kolla på en softa te en film och äta godis (bilder kommer när shivan skickar dom) One Love! Daniel Rosberg!

Kommentarer
Postat av: Shivan

Jag hade det grymt kul, och jag får ta mig upp till dig någon gång snart igen :)

2009-07-24 @ 00:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0